Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

AUSTRA, Live @Fuzz club [3.11.2017]






 Ξεκίνησαν με ένα από τα single-ορόσημα αυτής της δεκαετίας ( το δημοσιεύσαμε από το 2011 κιόλας) και συνέχισε εκθετικά σε ποιότητα με τρία άλμπουμ που περιέχουν αρκετά δυνατά electropop και electro folk τραγούδια ώστε άνετα να τους κατατάσσουν στα σχήματα τύπου ''είμαι τυχερός που στα '10'ς ήμουν εκεί τότε που συνέβαινε''. Αυτό το Καναδικό σχήμα λοιπόν, δεν είναι τελείως άγνωστο στην Ελλάδα.
Έχουν έρθει άλλη μια φορά στα πλαίσια του Plissken festival το 2015, την ημέρα που οι SAVAGES έγραψαν ιστορία, παίζοντας συμπαθητικά και ευχάριστα όχι όμως τόσο ώστε να καταγραφεί σαν αξιομνημόνευτη εμφάνιση.
Φέτος κυκλοφόρησαν το ''Future Politics'', το τρίτο και πιο ολοκληρωμένο άλμπουμ τους, σε απόψεις, ήχο, ωριμότητα αισθητικής και μελωδίες που μένουν περισσότερο.


Ήταν η κατάλληλη στιγμή λοιπόν για μια δεύτερη εμφάνιση και μάλιστα σε κλειστό χώρο και το γεγονός ότι δεν είχε την αναμενόμενη προσέλευση αποδείχτηκε τελικά ότι ήταν εις βάρος αυτών που δεν ήρθαν και στα έσοδα της μπάντας και καθόλου στην ποιότητα και στη διάθεση των παρευρισκομένων. Είδαμε ένα σχήμα 4 φορές καλύτερο σε σχέση με την προηγούμενη επίσκεψη τους στη χώρα μας.


Το διαπίστωσα από το πρώτο κιόλας τραγούδι του σετ , το ''Darken Her Horse'', όπου φάνηκε αμέσως η δύναμη και συναίσθημα της Katie Stelmanis, η οποία είναι η ηγέτιδα της μπάντας. Συγκεντρώνει όλα τα βλέμματα επάνω της, έχει όλα τα θετικά της σωστής ποπ περσόνας χωρίς την έπαρση, την υπερβολή αλλά και την «δηθενιά» των περισσότερο εμπορικών συναδέλφων της. Εντύπωση μου έκανε αυτή τη φορά το πόσο δοσμένη ήταν στα τραγούδια και στην ερμηνεία της αφήνοντας τα κάποια εμφανισιακά εφφέ στους υπόλοιπους της μπάντας. Να σημειωθεί ότι στα ντραμς δεν είδαμε δυστυχώς την Maya Postepski ( η οποία περιοδεύει σαν Princess Century) αλλά την κοπέλα που άνοιξε τη βραδιά, την Ela Minus και που δυστυχώς δεν μπόρεσα να παρακολουθήσω.


Από την πρώτη στιγμή είδα ένα διαφορετικό σχήμα από αυτό που είχα παρακολουθήσει δύο χρόνια πριν. Περισσότερη συνοχή και επίγνωση, λιγότερη διεκπεραιώση, θετικοί παλμοί και ομορφιά που έπιασαν αμέσως το ακροατήριο.
Έπαιξαν τις έξι καλύτερες συνθέσεις του ''Future Politics'' όχι με την ηχητική και εκτελεστική τελειότητα του άλμπουμ, αλλά με πλήρη συναισθηματική διαύγεια και δύναμη και αυτό ήταν το επίτευγμα, αλλιώς δεν θα είχε νόημα ακόμα και αν κυριαρχούσε πιο καθαρός ήχος. Γι' αυτό και τα 4 τραγούδια από το πρώτο τους άλμπουμ ''Feel It Break'', ακούστηκαν καλύτερα και διόρθωσαν την κλινική τελειότητα των αρχικών συνθέσεων, δίνοντας επιτέλους το ζητούμενο. Περισσότερο εσωτερικό πάθος. Κρυβόταν αλλά δεν έβγαινε στο άλμπουμ. Βγήκε όμως στη συναυλία.


Στο ''Beat And The Pulse'', το τραγούδι κλειδί του σχήματος, παρακολουθούσα την Stelmanis να δίνει το 100% της σαν περφόρμερ έστω και αν φωνητικά, έπεφτε σε κλίμακες. Ήταν η κορυφαία στιγμή της συναυλίας, τότε που μου έρχονται σκέψεις σαν το πόσο τυχερός είμαι που ζω και σε αυτή τη δεκαετία για να βλέπω τέτοια σχήματα και να απορώ γιατί δεν έγραψαν ποτέ κάποιο άλλο τραγούδι με την επιβλητικότητα του συγκεκριμένου.


Ενθουσίασαν λοιπόν. Κάποιους όπως εμένα και την κοπέλα που χτυπιόταν μπροστά περισσότερο, κάποιους άλλους λιγότερο. Στο τέλος υπήρχε μια πολύ όμορφη αύρα μέσα στο χώρο που πιστοποιούσε την καλή ενέργεια που είχε μεταδώσει το σχήμα. Ακούσαμε μουσική της δεκαετίας μας, ένα σύγχρονο και λειτουργικό κράμα folk, ηλεκτρονικής ποπ και dark wave που δίκαια παραμένει ζωντανό και αρκετά γνήσιο, ξεκινώντας από τους δημιουργούς του και κυρίως ότι όλα περνούν μέσα από τις καλλιεργημένες, καθαρές και ξάστερες οκτάβες της  Stelmanis, η οποία έχει εξελιχθεί περισσότερο πλέον σαν περφόρμερ. Δεν ξέρω αν θα τους ξαναδούμε αλλά όσοι δεν ήρθατε χάσατε ένα από τα καλύτερα live της χρονιάς.

Setlist:
  1. Darken Her Horse
  2. Future Politics
  3. Utopia
  4. I'm A Monster
  5. Gaia
  6. Freepower
  7. Home
  8. I Love You More Than You Love Yourself
  9. Beat And The Pulse
  10. Lose It
  11. The Villain
Encore
  1. Painful Like
  2. Habitat
  3. Hurt Me Now
    (99% accuracy)







Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μαργαριτάρι. Το νέο άλμπουμ της May Roosevelt.

 Έξι παρά κάτι χρόνια μετά το '' Junea '', η  May Roosevelt   επέστρεψε με τον νέο της δίσκο '' Pearl ''. Το '' Junea '' «διαδραματιζόταν» σε ένα περιβάλλον τεχνητού κόσμου, μουσικής Α.Ι. αλλά δημιουργημένο με κυριαρχική αντιπαραβολή του πνευματικού και συναισθηματικού κόσμου πάνω στα μικροκυκλώματα. Το νέο της άλμπουμ είναι εξίσου αιθέριο αλλά υπάρχει λιγότερη τεχνολογία, λιγότερη διάθεση για ρυθμικό συγχρονισμό με την πραγματικότητα και περισσότερα φυσικά έγχορδα. « Στις δέκα συνθέσεις του πέμπτου της δίσκου, τα synthesizers της May Roosevelt συναντούν για πρώτη φορά τους ήχους ενός κλασικού κουαρτέτου εγχόρδων. Νεοκλασική μουσική και ρομαντική electronica συνδυάζονται, με το theremin να πρωταγωνιστεί, τυλίγοντας το ορχηστρικό αυτό ηχητικό σύνολο, άλλοτε σε διάλογο με τα απαλά φωνητικά της May Roosevelt και άλλοτε δημιουργώντας τους δικούς του αιθέριους κόσμους », αναφέρει το δελτίο τύπου και αυτή είναι η πλήρης εικόνα ως προς τη δομή κ

MEET UP! festival_ MAKE ME HAPPY RECORDS 7 YEARS ANNIVERSARY, death disco, 3_4.11.2023.

  Επτά χρόνια δραστηριότητας γιόρτασε το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, η make me happy! records . Η εταιρεία στο πνεύμα της πρώτης «αθώας» εποχής των ανεξάρτητων εταιρειών συνεχίζει και ελπίζουμε να συνεχίσει με το πνεύμα και την όρεξη σε ακόμα δημιουργικότερα επίπεδα για περισσότερα χρόνια ακόμα. Χωρίς να έχει ξεπουλήσει τη βασική της αρχή, έχει φτάσει σε σημείο που κυκλοφορίες της έχουν και διεθνή διανομή και πολύ καλή φήμη στους σχετικούς κύκλους της ανεξάρτητης κιθαριστικής ποπ και ροκ.  Κάθε κυκλοφορία της έχει την ποιότητα και τη σφραγίδα εγγύησης ότι αυτό που αγοράζει και ακούει ο κάθε ενδιαφερόμενος δεν θα τον απογοητεύσει στη χειρότερη περίπτωση και στην καλύτερη θα τον συντροφεύει σε κάθε δραστηριότητα.  Το διήμερο που μας πέρασε θα είχε όλο το δημιουργικό ρόστερ της να γιορτάζει αλλά τελικά δύο μπάντες ( MODEL SPY  και TA TOY BOY ) δεν κατάφεραν να συμμετέχουν σε αυτή τη γιορτή λόγω ανωτέρας βίας.  Η πρώτη μέρα είχε κυρίως νοσταλγικό χαρακτήρα, θα ήταν μία κοινότυπη περιγρα

Yodashe: Η επιστροφή!

Έχουν περάσει τρία χρόνια από την πρώτη φορά που ασχοληθήκαμε με την Yodashe και το πρώτο προσωπικό της single ‘ ’ Take Your Time ’’. Πρόσφατα μας ενημέρωσε ότι τα περασμένα δύο χρόνια ήταν «χαμένη» στα στούντιο του Πανεπιστημίου Goldsmiths στο Λονδίνο σπουδάζοντας μουσική παραγωγή. Πλέον οι σπουδές ολοκληρώθηκαν και σαν πτυχιακή έχει ετοιμάσει το πρώτο της προσωπικό άλμπουμ σε δικιά της παραγωγή, φυσικά, λαμβάνοντας ταυτόχρονα συμβουλές και γνώση από τον επιβλέποντα καθηγητή της Mikko Gordon , παραγωγό και μηχανικό ήχου που όχι μόνο διδάσκει και έχει δημιουργήσει το στούντιο του πανεπιστημίου αλλά έχει συνεργαστεί με τους ARCADE   FIRE , Gaz  C oombes και κυρίως με τους THE SMILE και τον Nigel Godrich . Το άλμπουμ αναμένεται να κυκλοφορήσει τους επόμενους μήνες και θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες και τραγούδια να μοιραζόμαστε από αυτό μέσα από τις εκπομπές και εδώ, προς το παρόν θα ξεκινήσουμε το «ζέσταμα» με δύο τραγούδια που δεν θα υπάρχουν στο άλμπουμ. Το ‘’ Salarywom